Налоговые накладные в ДПС Захист звітності

Акредитированный центр сертификации ключей информационно-справочного департамента ГФС Украины.
https://www.acskidd.gov.ua

Использование "бесплатных" ключей

Налоговые накладные в ДПС Захист звітності

Сообщение Stas17 » 26 сен 2013, 23:53

Здравствуйте. Подскажите пожалуйста есть ли в ДПС Захист звітності возможность подписания налоговой накладной не бухгалтером, а человеком, который имеет право подписи, т. е. Тип подписи - Підпис податкових накладних ?
Stas17
Редкий гость
 
Сообщения: 3
Зарегистрирован: 26 сен 2013, 23:36

Re: Налоговые накладные в ДПС Захист звітності

Сообщение admin » 27 сен 2013, 09:22

Stas17 писал(а):Здравствуйте. Подскажите пожалуйста есть ли в ДПС Захист звітності возможность подписания налоговой накладной не бухгалтером, а человеком, который имеет право подписи, т. е. Тип подписи - Підпис податкових накладних ?

Нет, нельзя. Можно использовать ЭЦП Печати, Директора, Бухгалтера.

Можно конечно попробовать вместо ключей бухгалтера установить ключ "Підпис податкових накладних" - т.е. методом "научного тыка".

А что в самом АЦСК говорят??
Отчетность в электронном виде - просто и бесплатно: opz.org.ua
admin
Site Admin
 
Сообщения: 5795
Зарегистрирован: 21 мар 2008, 17:59

Re: Налоговые накладные в ДПС Захист звітності

Сообщение kresot » 27 сен 2013, 12:34

А имеет-ли вообще право кто-либо кроме Директора и Бухгалтера решать какие-либо вопросы с Налоговой ?? (За исключением курьерской доставки, а регистрация НН не попадает под это дело)

Ну а с тчк зрения просто подписания для отправки контрагенту... Не думаю, что при "создании" ДПС-захист об этом думали.

Заявлено ведь: "Програмне забезпечення для формування та подання платниками податків податкової звітності до органів Міндоходів засобами телекомунікаційного зв'язку."

Хм, "подання платниками податків податкової звітності"... Опять же, только за подписью Директора и Бухгалтера !! Остальные отдыхают :mrgreen:
kresot
Часто заходит
 
Сообщения: 136
Зарегистрирован: 09 фев 2012, 13:00
Откуда: Zaporizhzhya

Re: Налоговые накладные в ДПС Захист звітності

Сообщение admin » 27 сен 2013, 12:44

Читаем матчасть:
"п.5 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року №1246 (далі – Порядок №1246)

5. Продавець складає податкову накладну та/або розрахунок
коригування у форматі (відповідно до стандарту), затвердженому
Державною податковою службою, з використанням спеціалізованого
програмного забезпечення.

Після складення податкової накладної та/або розрахунку
коригування в електронній формі на них накладається електронний
цифровий підпис посадових осіб платника податку у такому порядку:
першим - електронний цифровий підпис головного бухгалтера
(бухгалтера) або електронний цифровий підпис керівника; другим -
електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки
продавця.

За відсутності у продавця посади бухгалтера електронні
цифрові підписи посадових осіб платника податку накладаються у
такому порядку: першим - електронний цифровий підпис керівника;
другим - електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка
печатки продавця.

Продавець, що є фізичною особою - підприємцем, накладає
електронний цифровий підпис у такому порядку: першим - електронний
цифровий підпис фізичної особи - підприємця; другим - електронний
цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки продавця.

Для делегування права підпису податкової накладної та/або
розрахунку коригування іншій посадовій особі, продавець отримує
засоби електронного цифрового підпису в акредитованих центрах
сертифікації ключів для такої особи та подає податковому органові
за місцем реєстрації посилені сертифікати електронного цифрового
підпису зазначеної особи. У такому разі електронні цифрові підписи
посадових осіб продавця накладаються у такому порядку: першим -
електронний цифровий підпис посадової особи, якій делеговано право
підпису податкової накладної та/або розрахунку коригування;
другим - електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка
печатки продавця
.


и вот тут https://www.visnuk.com.ua/ua/pubs/id/5307 тоже читаем:
3. Щодо дійсності податкової накладної, у випадку, коли електронний цифровий підпис, що накладається на неї при її реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, та підпис, що скріплює цю податкову накладну при її видачі покупцю, належить різним особам

Як було зазначено вище, відповідно до пункту 5 Порядку N 1246 після складення податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі на них накладається електронний цифровий підпис посадових осіб платника податку у визначеному порядку.

Для делегування права підпису податкової накладної та/або розрахунку коригування іншій посадовій особі продавець отримує засоби електронного цифрового підпису в акредитованих центрах сертифікації ключів для такої особи та подає податковому органові за місцем реєстрації посилені сертифікати електронного цифрового підпису зазначеної особи. У такому разі електронні цифрові підписи посадових осіб продавця накладаються у такому порядку: першим - електронний цифровий підпис посадової особи, якій делеговано право підпиту податкової накладної та/або розрахунку коригування; другим - електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки продавця.
Враховуючи викладене, електронний цифровий підпис, що накладається на податкову накладну при її реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, та підпис, що скріплює цю податкову накладну при її видачі покупцю, повинні належати одній особі, якій делеговано право підпису податкових накладних.
Отчетность в электронном виде - просто и бесплатно: opz.org.ua
admin
Site Admin
 
Сообщения: 5795
Зарегистрирован: 21 мар 2008, 17:59

Re: Налоговые накладные в ДПС Захист звітності

Сообщение Stas17 » 28 сен 2013, 21:40

admin писал(а):Можно конечно попробовать вместо ключей бухгалтера установить ключ "Підпис податкових накладних" - т.е. методом "научного тыка".

Да можно попробовать, только вот это будет неправильно, т. е. тот человек будет значиться как "бухгалтер".
admin писал(а):А что в самом АЦСК говорят??

В АЦСК где получали ключи говорят, что "точно не знают, но скорее всего нет", но что самое интересное 4-й ключ то они делают только вот непонятно зачем... еще в самой дпс захист звитности есть возможность отправить Заяву на реєстрацію елект. цифр. підп. где можно внутри указать, что это "підпис податкових накладних" но вот в настройках программы всего то 3 типа подписи...написал по этому поводу на inform@acskidd.gov.ua, но пока ни ответа, ни привета.
И в ифинзвите нельзя добавить 4 ключ, там оказалось еще хуже, помимо того, что нет подписи налог. накл. там даже нет Заяв на реєстрацію елект. цифр. підп. Дозвонился в техподдержку, они сказали оставьте отзыв в ифине и мы когда-нибудь исправим эти косяки...
Еще пытался дозвониться по тел. 0-800-501-007, но я чето не понял там вообще с оператором хоть можно связаться ? конечно может поздно звонил.
В общем я в шоке :shock:
Stas17
Редкий гость
 
Сообщения: 3
Зарегистрирован: 26 сен 2013, 23:36

sota

Вернуться в АЦСК ГФС



Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 7

cron