Страница 1 из 1

Не приймає об'єднану звітність (порушено цілісність пакету)

СообщениеДобавлено: 13 окт 2025, 11:19
sheva912
Привіт друзі) Вже тиждень не можу здати місячниу об'єднану звітність.
Документ не може бути прийнятий - документ в електронному вигляді не відповідає затвердженому формату (стандарту) через відсутність заявлених у пакеті пов'язаних документів (порушено цілісність пакету).
Роблю все як завжди, нічого не змінювалось: Free Zvit + ZvitOKPlus
Замітив особливість: тільки відправляю звіт, відразу гружу квитанції, світиться червоним кольором, хоча 1 квитанції всі ОК. Через день приходить №2 вже не прийнято.
Таке враження, що по дорозі до дпс губиться структура чи що... На ел.пошті з'являються листи з ДПС України: Цей лист призначений для програми пiдготовки електронної звiтностi. Їх не чіпаю, але ж раніше їх ніколи не було в мене!
В налаштуваннях ZvitOK залишив лише галочку "використовувати пряме з'єднання". Відправилось, на додатки прийшла квитанція 1, а на сам звіт - немає. Звіт в статусі "імпортовано", горить білим взвгалі.
Дивина та й годі.
Що порадите робити?
На сайт податкової вводити вручну прошу не пропонувати - це просто жахіття, не знаю хто в наш час таким садомазо займається.
Всім чудового дня!

Re: Не приймає об'єднану звітність (порушено цілісність паке

СообщениеДобавлено: 14 окт 2025, 05:39
Bidgo
Теж виявив таку проблему в останні кілька днів.
Можливо це пов'язано з роботою шлюзу ДПС.

Після відправки у ЗвітОК+ відразу перевірте, чи основний документ і всі додатки до нього мають статус Надісланий (жовті).
Якщо хоч один з файлів у статусі Імпортовано (білий), відправте пакет повторно (кнопка зі стрілкою вгору).
Це треба зробити ДО отримання квитанцій. Після отримання хоч однієї квитанції, повторна відправка блокується.
Якщо побачили, що відправлено не весь пакет, вже після отримання квитанції, сформуйте звіт повторно у ФріЗвіті та відправте його ще раз.
Але зверніть увагу, що заново сформований 1ДФ буде відхилено, поки не отримаєте квитанцію №2.

Re: Не приймає об'єднану звітність (порушено цілісність паке

СообщениеДобавлено: 14 окт 2025, 10:32
sheva912
Bidgo писал(а):відправте пакет повторно (кнопка зі стрілкою вгору).
Це треба зробити ДО отримання квитанцій.

Відправив "білий звіт" сьогодні через стрілку вгору. Відразу засвітився червоним, квитанції №2 взалі ніяких немає.

Пізніше відправив звітний новий, прийшла квитанція: Не прийнято, після успішного подання "Звітний" заборонено подавати.
Через особистий кабінет бачу квитанцію про прийняття звіту "білого", в ZvitOK він світиться червоним і квитанції №2 немає взагалі.
Будем думати що це просто збій))
Дякую за поради!

Re: Не приймає об'єднану звітність (порушено цілісність паке

СообщениеДобавлено: 14 окт 2025, 18:12
Bidgo
Останні кілька днів теж квитанції не з першого разу отримую. Може разів 2-3 підряд написати, що немає квитанцій, а після наступного натискання вони з'являються. Або шлюз некоректно працює, або в 16-й версії ЗвітОк+ некоректно спрацьовує обмін даними з ДПС.