Страница 31 из 31

Re: Електронний кабінет платника податків ДОСЛІДНА ЕКСПЛУАТА

СообщениеДобавлено: 15 сен 2020, 20:04
Yevhen
yura7k писал(а):При спробі відправки звіту СОНАТОЮ пише таке:
Блок даних. Невірний підпис - сертифікат відсутній в реєстрі зареєстрованих сертифікатів (ЄДРПОУ: '22222222222', АЦСК: 'КНЕДП - ІДД ДПС', серійний №: '0088303400079291000000047b3000f9e7d9e258', виданий 'Возхххххххххххххххх').

Додатково повідомляємо - Особистий ключ електронного підпису розміщено на незахищеному носії інформації, при цьому відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» – особистий ключ кваліфікованого електронного підпису повинен зберігатись у захищеному носії інформації (у кваліфікованому засобі електронного підпису).

Кабінет платника відмовляється підписувати, пише що мабуть немає договору.....
ПС. Ключ брався вчора, у податковій....
ППС. Ключами Приватбанку та ж біда....

Мав таку ж проблему, відправив звіт підписаний новими ключами, декларація з кв. 1 без помилок, а в додатку помилка немає сертифіката, повторна відправка звіта виправила помилку, звіт прийнято.

Re: Електронний кабінет платника податків ДОСЛІДНА ЕКСПЛУАТА

СообщениеДобавлено: 16 сен 2020, 13:24
yura7k
Yevhen писал(а):
yura7k писал(а):При спробі відправки звіту СОНАТОЮ пише таке:
Блок даних. Невірний підпис - сертифікат відсутній в реєстрі зареєстрованих сертифікатів (ЄДРПОУ: '22222222222', АЦСК: 'КНЕДП - ІДД ДПС', серійний №: '0088303400079291000000047b3000f9e7d9e258', виданий 'Возхххххххххххххххх').

Додатково повідомляємо - Особистий ключ електронного підпису розміщено на незахищеному носії інформації, при цьому відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» – особистий ключ кваліфікованого електронного підпису повинен зберігатись у захищеному носії інформації (у кваліфікованому засобі електронного підпису).

Кабінет платника відмовляється підписувати, пише що мабуть немає договору.....
ПС. Ключ брався вчора, у податковій....
ППС. Ключами Приватбанку та ж біда....

Мав таку ж проблему, відправив звіт підписаний новими ключами, декларація з кв. 1 без помилок, а в додатку помилка немає сертифіката, повторна відправка звіта виправила помилку, звіт прийнято.

Дійсно у Сонаті після другої відправки все прийнялось. Дуже дякую за підказку

Але у ще одного платника ключи Приванбанку, і у кабінеті не дає підписати, і відповідно відправити немає змоги(((

Re: Електронний кабінет платника податків ДОСЛІДНА ЕКСПЛУАТА

СообщениеДобавлено: 16 сен 2020, 18:00
Yevhen
Можливо проблеми з самим ключем, буває що ключі приват у програми для звітності теж не втягує, пише, що немає права підпису, повторне формування ключа допомагає.
Як варіант сформуйте новий ключ і спробуйте ще раз, якщо можна відпишіться чи допоможе.

Re: Електронний кабінет платника податків ДОСЛІДНА ЕКСПЛУАТА

СообщениеДобавлено: 17 сен 2020, 11:06
yura7k
Yevhen писал(а):Можливо проблеми з самим ключем, буває що ключі приват у програми для звітності теж не втягує, пише, що немає права підпису, повторне формування ключа допомагає.
Як варіант сформуйте новий ключ і спробуйте ще раз, якщо можна відпишіться чи допоможе.

Переформував ключ, у кабінет входить, у вікні підпису його бачить, але при натисканні "Підписати" пише що немає права підпису (та помилка що вище).

ПС. Можливо тому що підпис як фізичної особи? Але інший такий підпис, але з договором працював.....

Re: Електронний кабінет платника податків ДОСЛІДНА ЕКСПЛУАТА

СообщениеДобавлено: 20 окт 2020, 20:17
svetic
yura7k писал(а):
Yevhen писал(а):Можливо проблеми з самим ключем, буває що ключі приват у програми для звітності теж не втягує, пише, що немає права підпису, повторне формування ключа допомагає.
Як варіант сформуйте новий ключ і спробуйте ще раз, якщо можна відпишіться чи допоможе.

Переформував ключ, у кабінет входить, у вікні підпису його бачить, але при натисканні "Підписати" пише що немає права підпису (та помилка що вище).

ПС. Можливо тому що підпис як фізичної особи? Але інший такий підпис, але з договором працював.....


Чи вирішили дану прблему, якщо так, то підкажіть як, томущо в мене та сама помилка

Re: Електронний кабінет платника податків ДОСЛІДНА ЕКСПЛУАТА

СообщениеДобавлено: 22 окт 2020, 15:34
Bidgo
Проблема в кабінеті ще не вирішена.
Після зміни ключів потрібно або відіслати форму 20-ОПП через кабінет, або використати інші програми чи сервіси хоча б один раз.

Re: Електронний кабінет платника податків ДОСЛІДНА ЕКСПЛУАТА

СообщениеДобавлено: 27 окт 2020, 10:47
AnnaNa
Здравствуйте, сегодня единый кабинет платныка не принял файл из Фризвита, ошибка, принимают только xml. Как переформатировать?

Re: Електронний кабінет платника податків ДОСЛІДНА ЕКСПЛУАТА

СообщениеДобавлено: 27 окт 2020, 14:07
Bidgo
ФриЗвит формирует файлы .xml в папку send, и файлы .pdf для печати в папку output.
Возможно Вы импортировали неправильный файл.

Еще, как вариант, был сформирован отчет ЕСВ за 2011-2015 год.
За эти периоды файл формируется в формате .pfz
Такие файлы не принимаются кабинетом и через кабинет не отправляются.
Но других форматов для этого отчета за эти периоды нет.
Нужно использовать для их отправки другие программы.

Re: Електронний кабінет платника податків ДОСЛІДНА ЕКСПЛУАТА

СообщениеДобавлено: 30 окт 2020, 10:33
AnnaNa
Спасибо

Re: Електронний кабінет платника податків ДОСЛІДНА ЕКСПЛУАТА

СообщениеДобавлено: 11 ноя 2020, 13:22
x_files2001
Егеж, у yfc так само.
Оновили 30.10.20 ключі від податкової. Вчора треба було реєструвати под.накл, вони не підписувалися.
відправив, там прописав усіх разом - дир, бух, та печатку.
J1391103 11.11.2020 11:45 Повiдомлення про надання iнформацiї щодо щодо квалiфiкованого електронного пiдпису

у першій квитанції, прийшла інформація "Інформація - Платник набув статусу суб’єкта електронного документообігу відповідно до абзацу 3 пункту 42.6 статті 42 Податкового кодексу України. "
Після цього податкові підписалися, та відправилися, чекаю чи зареєструються в ЄРПН
Догори

Re: Електронний кабінет платника податків ДОСЛІДНА ЕКСПЛУАТА

СообщениеДобавлено: 26 янв 2022, 15:58
Galk
Доброго дня! Оновили дистанційно ключі від податкової - бухгалтер і печатка. подали повідомлення J1391103 Повiдомлення про надання iнформацiї щодо щодо квалiфiкованого електронного пiдпису. Так от - на бухгалтера прийшли квитанції що зареєстровоно, а на печатку не приходить навіть квитанція №1. вже разів 10 відправляли і нічого. звіт підписати неможливо - ключ читає, завантажує, але видає помилку: немає права підпису і рекомендує подати повідомлення J1391103. в чому може бути причина?

Re: Електронний кабінет платника податків ДОСЛІДНА ЕКСПЛУАТА

СообщениеДобавлено: 26 янв 2022, 17:23
Galk
Galk писал(а):Доброго дня! Оновили дистанційно ключі від податкової - бухгалтер і печатка. подали повідомлення J1391103 Повiдомлення про надання iнформацiї щодо щодо квалiфiкованого електронного пiдпису. Так от - на бухгалтера прийшли квитанції що зареєстровоно, а на печатку не приходить навіть квитанція №1. вже разів 10 відправляли і нічого. звіт підписати неможливо - ключ читає, завантажує, але видає помилку: немає права підпису і рекомендує подати повідомлення J1391103. в чому може бути причина?

розібралась - потрібно було спочатку підписати печаткою, а тоді директором... а в кабінеті кожен раз автоматично вибаває навпаки