Страница 1 из 1

Меню створення нового документу

СообщениеДобавлено: 09 фев 2011, 15:40
shro1002
При створенні нового документу отримуємо випадаючий список із переліком доступних (активованих в довіднику) документів. Знайти необхідний документ в такому списку (особливо, коли список досить великий, а код документа забувся) досить важко.
Пропозиція - меню вибору документа для створення відображати у вигляді дерева, де документи будуть погруповані (за аналогією із довідником документів).

P. S. Спробував в OPZ (1.29.5) створити електронний звіт Ф1.Баланс - це просто фантастика: мало того, що камеральна перевірка працює неправильно (підсумок балансу не відповідає сумі окремих статей), так ще й бланк застарлої форми, яка кілька років тому була змінена???!!!! Інші форми переглядати я вже не пробував!

Re: Меню створення нового документу

СообщениеДобавлено: 09 фев 2011, 15:47
admin
shro1002 писал(а):При створенні нового документу отримуємо випадаючий список із переліком доступних (активованих в довіднику) документів. Знайти необхідний документ в такому списку (особливо, коли список досить великий, а код документа забувся) досить важко.
Пропозиція - меню вибору документа для створення відображати у вигляді дерева, де документи будуть погруповані (за аналогією із довідником документів).

P. S. Спробував в OPZ (1.29.5) створити електронний звіт Ф1.Баланс - це просто фантастика: мало того, що камеральна перевірка працює неправильно (підсумок балансу не відповідає сумі окремих статей), так ще й бланк застарлої форми, яка кілька років тому була змінена???!!!! Інші форми переглядати я вже не пробував!


Вы "справочник документов" не пробовали отредактировать? оставив только нужные вам формы? очень помогает

Баланс - какая форма? j09001?

Re: Меню створення нового документу

СообщениеДобавлено: 09 фев 2011, 17:11
shro1002
Відредактувати довідник документів можна, звичайно, але OPZ використовують кілька людей для подання різної звітності (місцева, загальнодержавні податки та збори). Тому потрібних звітів в списку як мінімум 30 -40 шт. (одна тільки декларація з ПДВ має 5 додатків, які є окремими документами). Можна розділити користувачів (встановити кожному примірник програми), щоб кожний бачив тільки свої звіти, але це також не справа - купа баз даних електронних документів. Питання не критичне, але цілком можливе для реалізації -довідник ж документів розділений?

Стосовно Ф1. Баланс (j09001), то напр. актив балансу повинен мати 4 розділи, а не 3, немає в розділі ІІ строки 231 "Кошти в касі", при внесенні даних в IV розділ пасиву р. 570 не попадає в підсумок розділу. Може ще є і інші глюки, яких я не помітив!

Інші форми (Ф.2 - Ф.5) я вже не перевіряв, бо немає сенсу, якщо баланс некоректний.