Електронна звітність - просто та безкоштовно

Заключаем договора с налоговой на подачу отчетности в электронном виде
Дата: 08.09.2011
Тема: Новости


В целях создания благоприятных условий для перехода на электронную отчетность, а также экономии времени налогоплательщиков, которое расходуется на заключение договоров, ГНС Украины введен новый сервис для дистанционного заключения договоров о представлении отчетности средствами E-mail.

Реквизитами Договора, подлежащими обязательному заполнению налогоплательщиком, являются: номер Договора, дата заполнения, орган ГНС по месту регистрации налогоплательщика, реквизиты должностного лица органа ГНС (начальника, заместителя начальника ГНИ), адрес органа ГНС, а также указанные в Договоре данные о налогоплательщике.

Далее подробно описано заключение договоров с помощью "МеДок".



Договор подписывается ЭЦП должностных лиц налогоплательщика и ЭЦП оттиска печати в порядке и при соблюдении условий, определенных абз. 2 - 4 пп. 7.1 раздела ІІІ Инструкции, и направляется по электронной почте по адресу Информационного портала органов ГНС Украины.

О получении Договора органом ГНС налогоплательщику в качестве подтверждения направляется первая квитанция, подписанная ЭЦП ГНА Украины.

После подписания Договора со стороны органа ГНС налогоплательщику направляются вторая квитанция и Договор, подписанный ЭЦП ГНА Украины.

В случае отклонения органом ГНС Договора налогоплательщику направляется вторая квитанция с указанием причины отказа, подписанная ЭЦП ГНА Украины.

Заключение с органом ГНС договора о признании электронных документов предоставляет налогоплательщику возможность, а не вменяет ему в обязанность подавать в орган ГНС налоговые документы в электронном виде, если иное не предусмотрено законом.

Заключается договор «О признании электронных документов» в электронном виде между налогоплательщиком и органом ГНС только один раз.

Сообщение формируется и направляется налогоплательщиком к исполнению по адресу Информационного портала органов ГНС Украины в случаях:

- введения новой должности с предоставлением права ЭЦП налоговых документов в электронном виде;

- назначения на должность, предусматривающую право ЭЦП налоговых документов в электронном виде, нового сотрудника;

- замены существующего сертификата открытого ключа.

При формировании Сообщение допускается указывать в нем несколько лиц.

Сформированный запрос подписывается ЭЦП всех лиц, включенных в Сообщение.

Все реквизиты Сообщения обязательны для заполнения. В случае их отсутствия Сообщение к исполнению не принимается.

Сформированное Сообщение дополнительно подписывается ЭЦП директора и ЭЦП оттиска печати (при наличии).

Процедура отправления Сообщения и информирования налогоплательщика о его обработке аналогична процедуре отправления и обработки Договора.

 Источник https://www.zvit.net

 






Инструкция для программы M.E.Doc

Згідно Листа №16167/7/28-0817 від 09.06.2011р., Державною податковою службою України впроваджена послуга з реєстрації сертифікатів ЕЦП платників податків, наданих у електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв'язку.

Відповідно до цього, користувачам ПК M.E.Doc достатньо створити, заповнити та відправити електронною поштою до органу ДПС наступні документи:
1. Договір «Про визнання електронних документів» (далі - Договір).
2. Повідомлення про реєстрацію електронного цифрового підпису (далі - Повідомлення).
Звертаємо Вашу увагу, що відправивши в електронному вигляді вище згадані документи, не потрібно подавати їх паперові копії до органів ДПС.
Договір «Про визнання електронних документів»
На підставі цього документу Платника податків включають до системи подання податкових документів в електронному вигляді органу ДПС. Надає платнику податків можливість подавати до органу ДПС податкові документи у електронному вигляді.
1. Для того щоб створити документ, в модулі "Реєстр звітів" натисніть кнопку на панелі інструментів або оберіть команду Файл/Створити (Ctrl+N).
2. Відкриється вікно "Створення звіту" оберіть розділ "Податкова інспекція" і далі "Інше" для юридичних осіб або "Звітність фізичних осіб" для фізичних осіб. У переліку оберіть бланк: J(F)1391001 (Договір про забезпечення електронного документообігу платника податків з Державною податковою інспекцією засобами телекомунікаційного зв'язку) та натисніть кнопку Створити.


3. У окремому вікні відкриється бланк документу, який потрібно заповнити. Всі поля в договорі обов'язкові для заповнення!
4. На даний документ обов'язково накладаються всі електронні підписи, якими платник має підписувати звітність. Обов'язково переконайтесь, що комплект підписів налаштований правильно.
5. Договір надсилається платником податків тільки один раз (в разі позитивної відповіді органу ДПС). Після укладання договору сертифікати, якими підписано договір, автоматично додаються до бази сертифікатів «Інформаційного порталу органів ДПС України».
6. Договір надсилається електронною поштою на адресу «Інформаційного порталу органів ДПС України». Прийнятий документ відсилається платнику з підписом «Інформаційного порталу органів ДПС України». Також платнику податків надсилаються дві квитанції відповідно до «Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді».
Повідомлення про реєстрацію електронного цифрового підпису
Документ, що містить запит на реєстрацію в системі "Інформаційний портал органів ДПС України" сертифікатів відповідальних осіб платника податку. Використовується для реєстрації нових сертифікатів ЕЦП відповідальних осіб. В Повідомлені платник податків вносить записи по співробітникам, яким надано право підпису податкових документів в електронному вигляді.
1. Для того щоб створити документ, в модулі "Реєстр звітів" натисніть кнопку на панелі інструментів або оберіть команду Файл/Створити (Ctrl+N).
2. Відкриється вікно "Створення звіту" оберіть розділ "Податкова інспекція" і далі "Інше" для юридичних осіб або "Звітність фізичних осіб" для фізичних осіб. У переліку оберіть бланк: J(F)1391101 (Повідомлення про реєстрацію електронного цифрового підпису) та натисніть кнопку Створити.


3. У окремому вікні відкриється бланк документу, який потрібно заповнити. Всі поля обов'язкові для заповнення!
4. На даний документ накладаються електронні підписи всіх осіб, що вказані у документі та обов'язково підпис директора та печатки установи.
5. Повідомлення може надсилатись платниками податків постійно, в разі необхідності зміни сертифікату або надання права підпису податкових документів іншим особам.
6. Повідомлення надсилається електронною поштою на адресу «Інформаційного порталу органів ДПС України». Прийнятий документ відсилається платнику з підписом «Інформаційного порталу органів ДПС України». Також платнику податків надсилаються дві квитанції відповідно до «Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді».

 






Это статья опубликована на сайте: http://opz.org.ua
Ссылка на эту статью: http://opz.org.ua/index.php?name=News&op=article&sid=272