З метою спрощення процедури реєстрації та зменшення фінансового навантаження на платників податків, які виявили бажання отримати послуги електронного цифрового підпису, було внесено зміни до Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД ДПС.
З переліку необхідних реєстраційних документів виключено копію виписки та витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Зміни до Регламенту набули чинності через десять календарних днів з дня їх розміщення (публікації) на веб-сайті АЦСК ІДД ДПС (з 18.07.2012р.). З вказаної дати регіональні центри АЦСК ІДД ДПС отримали доступ до інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Материал предоставлен Деснянской ГНИ г.Киев.