Програма ДПС-Захист звітності не втягує отримані квитанції,

Акредитированный центр сертификации ключей информационно-справочного департамента ГФС Украины.
https://www.acskidd.gov.ua

Использование "бесплатных" ключей

Програма ДПС-Захист звітності не втягує отримані квитанції,

Сообщение olegbilas » 17 ноя 2013, 17:15

Програма ДПС-Захист звітності не втягує отримані квитанції, хоча в пошті файли з квитанціями є. Настройки пошти в самій програмі вірні, тест з"єднання не видає помилок. Таке сталося після введення в програму нового платника (фіз. особа) із своїм окремим е-мейл для звітності. Після видалення нового платника ситуація не виправилася. До цього все працювало нормально. Перевстановлення програми теж не допомогло... Допоможіть, будь-ласка.
olegbilas
Редкий гость
 
Сообщения: 1
Зарегистрирован: 17 ноя 2013, 17:11

Re: Програма ДПС-Захист звітності не втягує отримані квитанц

Сообщение admin » 17 ноя 2013, 19:22

olegbilas писал(а):Програма ДПС-Захист звітності не втягує отримані квитанції, хоча в пошті файли з квитанціями є. Настройки пошти в самій програмі вірні, тест з"єднання не видає помилок. Таке сталося після введення в програму нового платника (фіз. особа) із своїм окремим е-мейл для звітності. Після видалення нового платника ситуація не виправилася. До цього все працювало нормально. Перевстановлення програми теж не допомогло... Допоможіть, будь-ласка.

Лично я сделал-бы так:
1. Вручную сохраните все квитанции на жестком диске.
2. Импортируйте их в ДПС (Прийняття квітанцій - Додати файл)
3. Расшифруйте и прочитайте квитанции.
4. Новые отчеты отправляйте с помощью системы АйФин

А ответить почему в ДПС что-то не так и как это исправить сложно, т.к. даже спросить не у кого. Программа реальной техподдержки не имеет.
Отчетность в электронном виде - просто и бесплатно: opz.org.ua
admin
Site Admin
 
Сообщения: 5795
Зарегистрирован: 21 мар 2008, 17:59

Re: Програма ДПС-Захист звітності не втягує отримані квитанц

Сообщение alexmar » 18 ноя 2013, 00:42

olegbilas писал(а):Програма ДПС-Захист звітності не втягує отримані квитанції, хоча в пошті файли з квитанціями є. Настройки пошти в самій програмі вірні, тест з"єднання не видає помилок. Таке сталося після введення в програму нового платника (фіз. особа) із своїм окремим е-мейл для звітності. Після видалення нового платника ситуація не виправилася. До цього все працювало нормально. Перевстановлення програми теж не допомогло... Допоможіть, будь-ласка.

Проверьте какой e-mail указан по умолчанию для нового платника.
Страна - спокойствие, я помню о тебе
alexmar
Часто заходит
 
Сообщения: 237
Зарегистрирован: 21 окт 2012, 18:24


Вернуться в АЦСК ГФС



Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 0

cron