student777 писал(а):Рано обрадовался(((
Вчера получил квитанцию №2 в которой написано:
ДОКУМЕНТ НЕ ПРИЙНЯТО. При необхідності виправте документ та відправте його знову.
Виявлені помилки: Для укладення Договору про визнання електронних документiв необхiдно виконати вимоги Роздiл III iнструкцiї з пiдготовки та подання податкових документiв в електронному виглядi засобами телекомунiкацiйного зв'язку, затвердженої наказом ДПА України вiд 10.04.2008 № 233, зареєстрованим в Мiнюстi України 16.04.2008 № 320/15011 (Код: 1)
Відправник: Центральний портал прийому звітності ДФС України, версія 2.2.10.19
А еще позже вчера получил письмо с ДФС Оболонского р-на:
Інформаційне повідомлення
щодо вимог для включення в систему
електронного документообігу
ДПІ в Оболонському районі ГУ ДФС у м. Києві (далі – ДПІ) повідомляє, що для включення в систему електронного документообігу необхідно з’явитись до ДПІ та при собі мати підписані та скріплені печаткою два примірники договору про визнання електронних документів та додаткової угоди згідно з Додатком, посилені сертифікати відкритих ключів посадових осіб юридичної особи, що мають право підпису (керівника, бухгалтера) на електронному носії, документи, що посвідчують особу та на підставі яких діє остання, печатку юридичної особи.
Пропонуємо також надіслати Договір в електронному вигляді на електронну адресу
zvit@sta.gov.ua.
Для отримання додаткової інформації звертатись: 04213, м. Київ пр-т Героїв Сталінграда, 56- Б, тел. (044)414-74-43.
З повагою,
ДПІ в Оболонському районі ГУ ДФС у м. Києві
Ну и приложена сама Додаткова угода...
Получается так, что у нас в Украине без личного контакта с ДФС и выполнения разных их забаганок не возможно начать работать предприятию(((
Может быть кто-то сталкивался с этой ситуацией?