Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року №840 «Про внесення змін у додаток 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 5 квітня 2014 р. № 85» значно скорочуються пункти, які надають безкоштовні послуги електронного цифрового підпису. Тим самим примушуючи платників податків отримувати послуги у платних центрах, що є відвертою корупцією, оскільки відповідно до підпункту 1.44 ст.19.1 Податкового кодексу України однією із функцій контролюючих органів є надання послуг електронного цифрового підпису.
Метою діяльності Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД ДФС є безкоштовне надання послуг електронного цифрового підпису (далі - ЕЦП) органам державної влади, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям всіх форм власності, іншим суб’єктам господарської діяльності та фізичним особам-підприємцям, громадянам.
Працівники надають реальні сервісні послуги, які полегшують роботу підприємців, вивільнюють їх час на вирішення інших господарських і суспільних проблем а також, найголовніше, блокують корупційні дії чиновників, які не мають змоги втрутитись в господарський процес.
Подання звітності в електронному вигляді - це пріоритетний напрямок у розвитку партнерських стосунків між органами державної фіскальної служби та платниками податків, тому ДФС України повинна приділяти велику увагу питанню впровадження платниками податків подання податкової звітності в електронному вигляді. Їхати за 200 км із районного центру до обласного міста для отримання послуг ЕЦП підприємець або громадська організація не будуть, адже для окремих районів, щоб доїхати до найближчого АЦСК, транспортні затрати значно перевищують послуги платних центрів. Вони або будуть здавати звітність на паперових носіях, або будуть змушені купувати ключ ЕЦП у приватних фірмах.
Після ухвалення змін в законодавстві (електронне декларування), зростає потреба у послугах ЕЦП для державних службовців, які будуть звертатися за безкоштовними сервісами, а це буде неможливим із-за вказаних подій.
Якщо ДФС України зацікавлена в розвитку електронного документообігу та подання електронних звітів – кількість АЦСК повинна збільшуватись, таким чином наближаючи Україну до європейського рівня і вирівнюючи людей в їх правах здійснювати електронний документообіг, використовуючи безкоштовний електронний підпис.
Вот если бы ЭЦП выдавали сразу при регистрации предприятия и бессрочный договор для электроники подписывали - вот так было бы лучше всего! Но это никому из ГФС не нужно...
Bidgo
Дата: 09.03.2016 | Комментарий: 8
Ivanka-FF, с Вами тоже не согласен.. В Приват24 чтобы зарегистрироваться, нужно пройти фейсконтроль в Приватбанке, стать их клиентом, поставить подпись на какой-нибудь бумажке. А пример с соцсетью вобще бредовый, там можно зарегистрировться с любыми данными, взятыми с потолка. Самый оптимальный вариант для плательщиков - выдача ключей работниками ГФС в каждой инспекции. Но этот вариант даже не рассматривается.
Ivanka-FF
Дата: 07.03.2016 | Комментарий: 7
Вкрай негативно сприймаю підтримку цієї петиції! Поясню: отримання електронного ключа має бути на кшталт реєстрації в приват24 або реєстрації в любій соціальній мережі!!! Ніяких сервісних центрів видачі ключів з їх чергами, волокитою та їздою з сусіднього району (плюс людський фактор)!!! Тільки дистанційно через інтернет!!! При закінченні процедури реєстрації - натиснувши "завантажити згенерований ел.ключ" - отримуємо і на цьому все!!! Для контролю може бути введення р.н.о.к.п.п. , паспортних даних та підтвердження з смс. Вимагаю: жодних сервісних центрів, - жодних зайвих витрат, витрат часу. Якщо людина вже вміє користуватися електронними сервісами - то запросто справиться з інтернет-реєстрацією та завантаженням ел.ключа!!
Bidgo
Дата: 05.03.2016 | Комментарий: 6
alexeyiko, не полностью согласен с Вами. Если центров выдачи ключей три на область, то они примерно равноудленные от областного центра. И многим клиентам нужно ехать за 10-20 км, а не за 80-200... разницу чувствуете? Кроме того, пропускная способность центра 50-100 чел в сутки на одного администратора.... Сокращение работников АЦСК в 3 раза создаст в столько же раз бОльшие очереди на выдаче ключей и на приеме отчетности.. Соответственно многократно меньший престиж ГФС, который и так нулевой.
alexeyiko
Дата: 03.03.2016 | Комментарий: 5
Я дмаю, що немає сенсу продвигати цю петицію. Скажу на прикладі своєї області - було 3 центри, з яких один в області. Залишився один. Районів 28, здається. Всеодно потрібно було їхати по ключ 25 районам з 28. Може в когось була інша ситуація, наприклад 25 центрів в області? Наявність центру по видачі безкоштовних ключів в районі чи області передбачає наявність ШТАТНОЇ посади в ДФС. Тобто людина, зарплата, придбання для неї комп. техніки. Цього всього нема ри тотальному скороченні і ЗП в 70 доларів. Бути держслужбовцем не престижно, якщо живеш згідно чинного законодавства. Тому навряд чи центрам бути
Всего 14 на 3 страницах по 5 на каждой странице [<<] [ 1 | 2 | 3 ] [>>]
Вы не можете отправить комментарий анонимно, пожалуйста зарегистрируйтесь.
Ошибка в тексте? Выделите её мышкой и нажмите "Ctrl+Enter"